Kurumsal

Kalite Politikası

Tarım Kredi Holding Kalite Politikası

• Tarım Kredi Holding olarak hizmetlerimizin her aşamasında yüksek kaliteye önem veriyoruz. Kalite önlemlerini uzun vadeli yatırımlar olarak görüyoruz.

• Holding bünyesinde sürekli iyileştirme yaklaşımı ile müşteri odaklı olarak çalışarak müşteri memnuniyetini sürekli arttırmayı hedefliyoruz.

• Kalite düzeyini sürekli yükseltmek için tüm çalışanlarımızın fikirlerini alıp, fikirlerine değer veriyoruz. Holding bünyesinde geçerli olan kalite kriterlerini korumakla birlikte aynı zamanda sürekli geliştirme çabası gösteriyoruz.

• Sürekli gelişme için etkin bir kalite yönetim sistemi uyguluyoruz.

• Tarım Kredi Holding’in temel kalite hedeflerinden biri olarak iştiraklerimizin de kalite standartlarını en üst düzeyde ve Holding kurumsal kültürü ile uyumlu tutmalarını sağlayarak, Bu doğrultuda iştiraklerimizin, sorunlarına çözüm üretmeyi temel görevimiz olarak görüyoruz.

• Holding Kalite Organizasyonu, faaliyetlerini tüm iş alanlarını kapsayacak şekilde organize eden ve her zaman ekonomik ve ekolojik görüş noktalarını da dikkate alarak sürdüren iştiraklerimizde de uygulanması sağlayarak, takibini yapıyoruz.

• İştiraklerimizin faaliyet gösterdikleri sektörde önde gelen kuruluşlar haline getirmeyi hedefliyor ve yol gösteriyoruz.

• İştiraklerimizin ekonomik gerekliliklere uygun olarak verimlilik ve karlılık ilkeleri doğrultusunda Holding bünyesinde uyum içinde çalışarak sermaye birikimine yardım etmelerini ve bu suretle daha fazla yatırım kaynağı oluşturmalarını temin ediyoruz.

• Yasal düzenlemelerle belirlenmiş yükümlülükleri eksiksiz olarak yerine getiriyoruz.

• ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ile süreç yönetimi uygulamaları ve risk bazlı düşünme yaklaşımı ile sürekli iyileştirdiğimiz süreçlerimiz sayesinde müşterilerimizin, iştiraklerimizin ihtiyaç ve beklentilerinin karşılanmasını güvence altına alıyoruz.